mandag 28. november 2011

Next season - Hunkydory presenterer.....







Vi blir litt sesongforvirret - vi som jobber med innkjøp av klær. I disse dager kjøper vi inn høysommer og tidlig høst for 2012, og hvis noen spør meg hva som kommer for våren, så husker jeg det nesten ikke. Her har jeg lånt bilder fra Holzweilers blogg; fantastiske bilder fra Hunkydorys vårkolleksjon. Jeg var så heldig å få en sniktitt på denne i Stockholm allerede i juni - så det er snart på tide den kommer i butikk :). Det er bare å glede seg, det er en kjempefin kolleksjon, noen av plaggene finner du hos oss allerede i januar.
-Nanna

3 kommentarer:

  1. Lyst på alt - fantastisk fint!!

    SvarSlett
  2. Kommer den lyse skinnjakken? Den var bare helt rå!

    SvarSlett
  3. Hei, så hyggelig med kommentarer! Jeg tror dessverre ikke vi har tatt inn skinnjakken, men skinnbuksen er med - i ROSA :-).
    Varer kommer allerede i januar, og selvsagt på bloggen når de endelig er i hus :)
    I disse mørketider uten snø, er det vel bare å glede seg til vår...

    SvarSlett