tirsdag 22. november 2011

PP blazeren vi aldri blir lei av...


Denne RÅ blazeren fra Patrizia Pepe (3.600) har blitt en gjenganger i våre butikker fra sesong til sesong. Detaljene er lange smale ermer, en liten puff på skuldrene, spenne i ryggen, og supersmalt snitt. Passer over en kjole istedenfor bolero/sjal, over en tshirt til jeans, eller som her med singlet fra Day (600), bukse fra Sand (1.500), boots fra Munderingskompagniet (3.300), og skjerf fra Beck Søndergaard (400). I høst kommer den i denne gråbeige fargen, og sort.
-Nanna

4 kommentarer:

  1. Denne blazeren har jeg ikke klart å glemme siden vi hadde den i mørkeblått da jeg var Kiman jente. Er de å finne i butikk på nyåret når jeg er tilbake i Norge, så tror jeg kanskje en er nødt til å bli min :)

    SvarSlett
  2. Den er fantastisk lekker...er så heldig at jeg har den i sort.... Patrizia Pepe var ikke blant de nominerte, på listen i Costume awards 2012, hvordan er det muuulig ?? Kjempestilig, og igjen et flott bilde av deg, Hanne :) :)

    SvarSlett
  3. Har forresten stemt på dere i ovennevntye konkurranse.... :)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig med kommentarer - tusen takk :-).
    Ikke fortvil, Stine, de kommer inn igjen på nyåret.
    Takk for stemme på Costume Awards, og veldig enig i at PP burde vært nevnt der.

    SvarSlett