torsdag 29. desember 2011

Stjernegenseren er tilbake!

Endelig er stjernegenseren fra Hunkydory tilbake! I 3 nye, kjempefine farger; lys gråmelert, pink og sjokoladebrun. Gå inn på vår Facebook-side for å se fargene. Det er kun få butikker i Norge som får inn denne genseren, og det er umulig å skaffe fler, så her er det førstemann..... Den er litt 80-tall i modellen; vid og kort. På bildet har jeg på meg Small, så de er litt store i størrelsen. Koster 1.400, og vi har de på begge butikker.
Håper du har hatt en fin jul, snart er det nytt år, med nye kolleksjoner og nye farger. Vi lover deg mye spennende for våren 2012.
-Nanna

9 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg en rosa og gråmelert i str S,. Jeg skrev på veggen deres på Facebook også for noen min siden, men må helgardere meg så jeg er sikker :)) Send mail til :hanne.aarhus@gmail.com om hvordan jeg skal betale.

    Mvh Hanne (La Famiglia)

    SvarSlett
  2. Hei Hanne. Vi har sendt deg en Mail :).

    SvarSlett
  3. Har dere flere stjernegensere igjen i str L?

    SvarSlett
  4. Hei! Vi har størrelse L i grå og i brun stjernegenser.
    Dette på Paleet. Ta kontakt per mail eller telefon så kan de holde av den aktuelle fargen til deg,. Obs! Kun èn igjen av hver:)

    SvarSlett
  5. Utsolgt for stjernegensere nå???

    SvarSlett
  6. Hei, den gråmelerte er utsolgt, og vi har noen få igjen i rosa og brun.

    SvarSlett
  7. Hei,
    Har dere flere stjernegensere igjen?

    Hege

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hege
      Vi har en igjen i Candy pink str. M

      Slett
  8. Ok, hvordan er størrelsen på de?

    SvarSlett