onsdag 29. februar 2012

Ferieplanleggeren...

Med våren luskende like rundt hjørnet begynner jeg å få sommerfugler i magen av tanken på sol og varmere årstider. Jeg gleder meg så mye at jeg klarer ikke helt å vente på sommeren, så jeg tar meg en ukes ferie i april alt! Selv om det fortsatt er en stund til for min del kan det jo være andre som også sniker seg til litt sol på forskudd, og nå som vår- og sommervarene begynner å fylle butikken tenkte jeg å dele hva jeg skal pakke med meg i kofferten. Kanskje det kan være til inspirasjon for andre!


Jeg synes alltid det er deilig å reise med en stor håndbagasje. Etter x antall turer hvor bagasjen og jeg har reist hver vår vei har jeg lært at det er lurt å ha med en liten "nødbagasje" i håndvesken. Denne store og deilige skinnvesken fra Beck Søndergaard er perfekt til nettopp det! En deilig cardigan man kan slenge over seg på kvelden er et must i ferie-bagasjen, og det samme gjelder en behagelig bukse man både kan reise med, og bruke på severdighetstitting. Og man må jo alltid krysse fingrene for at man får bruk for en stråhatt mot solen.

Veske fra Beck Søndergaard (3.300 kr), hvit stråhatt (200 kr), cardigan fra NN07 (1.500 kr), chinos fra Maison Scotch (1.150 kr, kun Paleet)


En søt kjole man kan bruke både på shopping, middag på kvelden, og til og fra stranden dagen etterpå er kjekt! Jeg har falt pladask for denne fra Paul&Joe Sister, med sitt nydelige stoff og superfine blomstermotiv.



Et perfekt ferieantrekk; En deilig shorts, lett og luftig singlet, behagelige ballerinasko og en deilig cardigan. Klar for avreise!

Cardigan fra Zadig&Voltaire (3.300 kr), blomstertopp fra Paul&Joe Sister (850 kr), skinnshorts fra 2nd Day (2.300 kr) og ballerinasko fra Alberto Fermani (1.650 kr)


- Hanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar