fredag 10. august 2012

Favorittbukser fra 2nd Day...

Et av mine favorittmerker er 2nd Day, og jeg er spesielt stor fan av buksene deres! Vi har allerde fått inn mange freshe høstnyheter fra 2nd Day og jeg har selvfølgelig lagt min elsk på flere av buksene som alltid.. Denne høsten er burgunder, mørkegrønt, marine, grått og svart farger som går igjen, og det passer meg og min mørke garderobe helt perfekt. Og vi har så klart fått inn bukser fra 2nd Day i flere av disse fargene!

Fra venstre: Jeans i paisleymønster (1.600 kr), mørkegrønn vokset jeans, finnes også i svart og marine (1.400 kr), jeans i metallisk sølv (1.700 kr) og jeans i snakeprint (1.200 kr)

Detaljer sølvfarge

Fine Zanna i fine snakeprint jeansen fra 2nd Day!


Hvilken er din favoritt?

- Hanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar